Glömt betala Medlemsavgiften ?

Så är ett ”SK2HG” Kalix Radioklubb År åter till ända och vi i Klubbstyrelsen vill tacka Er som varit medlemmar i klubben för ett trevligt radioår med välbesökta klubbträffa. En del har varit med på andra arrangemang i klubben och den verkliga höjdpunkten i Klubben är ”SK2HG Seskarö Field day” där vi i fjol samlades för åttonde året i rad. Datum för årets ”Fieldday” kommer att meddelas via hemsidan och SSA Bulletiner.
Vi i klubben är ju glada att ha haft Er som medlemmar under gångna år och hoppas att Ni vill fortsätta som medlem i klubben och välkomnar naturligtvis nya medlemmar. Medlemsavgiften kan Ni enklast betala via internetbank till vårt Plusgiro 43 23 30-9 eller direkt till Kassören på nästa månadsmöte.

# Årsavgiften för ‘Normalmedlem’ är 150:-/Helår # Familjemedlem och ungdom under 18år 50:-/Helår # ‘Ständig medlem’ engångskostnad 1200kr f.o.m. det år man fyller 70år.

Styrelsen SK2HG Kalix Radioklubb